MM2 Promotion Policy

Promotion is consumer-oriented and the customers get benefit, so MM2 will publicize our beneficial policies to customers. Promotion policy is the general policy of the promotion program, with program that has a special policy will be announced together with the promotion program.

EXPLAINING FORMS OF PROMOTION USED

Free Sample Trial: Give sample goods, provide sample service for customers to try free of charge.

Giving gifts: Giving goods to customers, providing free services.

Discount: Selling goods or providing services at a price lower than the previous price or service , applied during the registered or announced promotional period. In case goods and services are subject to the State's price management, this promotion shall comply with the Government's regulations.

Gift vouchers: Selling goods or providing services with purchase vouchers or service vouchers so that customers can enjoy one or some benefits.

Contest voucher: Selling goods and providing services with contest vouchers to choose winners according to the announced rules and prizes.

Lucky Programs: Selling goods and providing services with lucky programs and participation in the program is associated with the purchase of goods and services and the winning is based on luck of participants according to the announced rules and prizes.

Organizing regularly customer program: the reward for customers based on the quantity or value of goods and services purchased by the customer, expressed in the form of a customer card, a receipt for purchase goods, services or otherwise.

Cultural, arts and entertainment programs: Organize for customers to participate in cultural, art, entertainment and other events for promotional purposes.

Practically, merchants often apply these forms quite flexible and often have a combination of two or more forms of promotion together.

The goods and services applied by traders must be permitted to be traded.

In addition to stipulating the forms of promotion, the commercial law also stipulates the prohibited acts in promotional activities of traders according to the provisions of Article 100 of the 2005 Commercial Law:

PROMOTION NOTICE CONTENTS OF MM2 INCLUDES:

- Name of the merchant conduct the promotion;

- Name of the promotion program;

- Promotion locations (provinces and cities where traders conduct promotions);

- Promotion form;

- Promotion goods and products;

- Goods and products for promotion (gift, reward);

- Promotion time;

- Customers who get promotion;

- Reward form and total value of promotion;

- Promotion content detailed

- In case MM2 co-ordinates to implement a promotion program with many partners, it will specify the names of the partners co-implement, specific participation content and specific responsibilities of each partner participating in the implementation of the promotion program..

PROMOTION VALUE AND REFERENCE:

During the promotion period, customers only receive products and services exactly as announced by the promotion program. If customers have no need to receive promotion products or services, the value of products and services cannot be converted into cash or cash equivalents.

During the promotion period, if a promotion product or service is out of stock, stops production, or stops providing services,MM2 will suggest equivalent products or services for customers to choose.

Telephone consultation
1900272743
Chat with Architects
Messenger
Register for a direct consultation
More than 3k people have signed up
Related Posts
  • Chính sách khuyến mại của Milimet Vuông

    Khuyến mại là hướng tới tiêu dùng và người được hưởng lợi là người tiêu dùng chính vì thế Milimet Vuông sẽ công khai các chính sách có lợi của chúng tôi cho khách hàng biết. Chính sách khuyến mại là chính sách chung của các chương trình khuyến mại, đối với cách chương trình khuyến mại có chính sách đặc biệt sẽ được công bố cùng bới chương trình khuyến mại.
  • Chính sách bảo hành thi công Milimet Vuông

    Milimet Vuông muốn tất cả mọi thứ được chi tiết, rõ ràng và minh bạch nhất có thể vì chúng tôi làm thật và sẵn sàng chịu trách nhiệm. Mỗi hợp đồng, mỗi dự án, chúng tôi đều đã tính toán kĩ lưỡng để đảm bảo có lợi nhuận vì vậy chúng tôi không cố gắng để có nhiều hơn con số đó. Lợi nhuận và rủi ro đã được chúng tôi tính toán để đảm bảo cạnh tranh và phát triển 1 công ty bền vững....
  • Công bố quyền sở hữu trí tuệ

    Milimet Vuông là công ty sáng tạo nên các hình ảnh sảm phẩm của Milimet Vuông thường được đăng tải rộng rãi trên các trang truyền thông của Milimet Vuông. Thời gian vừa qua rất nhiều sảm phẩm của Milimet Vuông bị xóa logo sau đó được đăng tải lên các trang truyền thông của người hoặc tổ chức "đánh cắp" gây hiểu lầm cho khách hàng. Công bố quyền sở hữu trí tuệ nhầm bảo vệ quyền lợi của khách hàng cũng như tạo môi trường kinh doanh lành mạnh hơn. N
  • Chính sách bảo mật thông tin khách hàng

    Milimet Vuông cam kết cung cấp đến khách hàng những giải pháp thiết kế đầy tham vọng , vượt trội, uy tín và đáng tin cậy nhằm giúp cho các quyết định quan trọng của khách hàng trở nên dễ dàng hơn. Trong đó bao gồm cả việc đảm bảo tính bảo mật đối với tất cả các thông tin cá nhân của chính họ. Trong quá trình quản lý thông tin, Công ty luôn tuân thủ theo các Nguyên tắc Bảo mật sau đây: